GOODIEBOX openen week 4

GOODIEBOX openen week 4

Je ziet een lampje in de vorm van een huisje met de schaduwen van bomen en een rendier. Daarnaast staan de 3 producten: een oogcreme, een nagelbase en een scrub

4weken lang neem ik jullie mee in het avontuur van mijn adventskalender (GOODIEBOX). Via instagram zie je dagelijks updates en hier, op mijn blog bespreek ik kort de inhoud van de kalender. Ben ik blij met de vakjes 21-24?

DAY 21: Loose powder transparent skin luminizer pearl powder – Affect (€12,60)

Deze matte poeder is speciaal voor een gevoelige huid. Ik ben blij dat ze ook rekening houden met verschillende soorten huidtypes. Ik heb al poeder genoeg dus ik heb deze geruild op een GOODIEBOX ruilsite voor een oogschaduwpallet. Zeer handig, maar dom als je eerst een foto vergeet te trekken… Het is wel iets dat veel mensen niet hebben en wat perfect past in de make-up stash.

je ziet een lampje met een rendier en de oogcreme ernaast

DAY 22: Wonder eye cream – Balance Me (€25)

Dit is de bestseller van het merk Balance Me. deze crème verzacht, hydrateert en licht de oogcontouren op. Zo zie je minder de donkere kringen onder je ogen. Dit product is zeker een aanrader, want ik ken nog niet veel producten met die werking.

je ziet een lampje met een rendier en de nagellak ernaast

DAY 23: Nailkale superfood base coat – Nails Inc (€15)

Eerst dacht ik: “Oei, dit is niet mijn kleur…” Maar nu blijkt dat het een voedende bast coat is voor je nagels. Dat kan ik zeker en vast wel gebruiken!

je ziet een lampje met een rendier en de scrub ernaast

DAY 24: 2 in 1 body scrub – Miqura (€9,95)

De laatste dag is aangebroken en ik ben enorm blij met het cadeautje. Wie kan er nu geen grote tube scrub en body wash gebruiken? Ik ben altijd fan van 2 in 1 producten want zo bespaar je tijd, geld en plaats.

Zo dit was het voor de 2020 GOODIEBOX adventskalender. Jammer dat het gedaan is, maar ik ben voldaan! Ik heb voor €482 aan beautyproducten gekregen en ik zal ze zeker en vast gebruiken. Er zaten nuttige dingen in en dingen die ik liever wil ruilen. Gelukkig kan dat via ruilpagina’s op Facebook. Ik kijk al uit naar 2021… Wat zal er dan in hun adventskalender zitten? 🙂

Heb jij een adventskalender geopend? Laat het me hieronder weten! Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. 🙂

Een gedachte over “GOODIEBOX openen week 4

Plaats een reactie